.


Ne počinji ništa što ćeš jednom završiti,

Pusti me da te želim od sad pa nadalje,


Ne spuštaj pogled na moje usne


ako ćeš ga kad tad podići.


Vidjet ćeš samo sjaj u mom oku i žudnju,


Pusti da žudnja traje od sad pa nadalje,


Ne stavljaj ruku na moje koljeno,


ako ćeš je kad tad pomaći.


Osjetit ćeš pod rukom svojom drhtaj moj.


Pusti me da treperim od želje i od ljubavi,


od nemoći i od ludila od sad pa nadalje…


Ne počinji ništa ćemu će jednom doći kraj,


ma kakav smiraj imalo, ma kakav mir donijelo.


Svaki će novi početak imati svoj kraj,


a sve između bit će samo ona ista želja


i žudnja i drhtaj, koji ionako traju


i bez tvoje ruke i bez tvog pogleda


i kao takvi, nemaju ni početak ni kraj


već samo svoje trajanje u meni,


jer ja te svejedno imam i imat ću dok sam živa.

morskavila
- kao da je morska vila sve je moje snove ostvarila.

Komentariši